Cara-cara promosi


CARA -CARA PROMOSI (rujuk emel panduan #4)
  • Promosi penting bagi menyebarkan informasi tentang bisnes
  • Anggap promosi sebagai kos operasi 
  • Ikut kemahiran/kebolehan dan kemampuan anda, setiap orang mempunyai kelebihan masing2. 
  • Pilih samada anda selesa dgn kaedah offline atau online atau gabungan kedua2nya
   Promosi offline
  • Kongsi produk dan peluang  dgn keluarga, saudara mara dan kawan2 sekeliling
  • Edaran flyer /brochur 
  • SMS kepada semua senarai kawan (rujuk emel panduan #16)
  • Jangan lupa minta prospek berdaftar di website anda supaya mereka menerima emel2 folowup drp Vemmabuilder (VB) 
   Promosi Online
  • Emel  kepada semua senarai kawan (rujuk emel # 5 & 6) 
  • Beriklan percuma dan berbayar (rujuk  emel panduan # 8 & 9) 
  • Iklan berbayar lebih cepat berhasil, sebaiknya pilih salah satu samada beriklan di Facebook atau di Google Adwords 
Emel-emel yg anda terima drp VemmaBuilder
Emel ini bila ada prospek mendaftar di website anda sebagai PE
- Iklan berbayar lebih cepat berhasilsebaiknya pilih salah satu samada beriklan di Facebook 
  atau di Google Adwords 
- PE – Pre enrollee
Di dalam emel tersebut tercatat nama PE, emel dan nombor telefonnya. Terpulang pada anda
   samada mahu menelefon atau emel.  Saya selalu emelkan sahaja.  Jika betul cara kita, PE 
   sendiri akan telefon kita semula jika dia berminat.  Jangan risau......







Emel apabila PE upgrade kepada PM
- PM – Paid Member /brandpartners
- Di dalam emel tersebut tercatat nama PE, emel dan nombor  telefonnya.  Hubungi beliau dan 
  ucapkan tahniah
- Jangan lupa minta bantuan upline anda utk buatkan website BM utk PM baru anda ini
- Emelkan kpdnya emel panduan #1-16  spt yg anda terima drp upline
  (Edit dulu emel - tukar ke nama anda sebagai pengirim)